aarinfantasy's YAOI Collection

Dutch Yaoi Fans

  1. schetenei
    schetenei
    Alle Franse koop ik in de Fnac, of in de stripwinkels. In de Fnac is het heerlijk omdat niemand echt let op wat je koopt, en in de stripwinkels verdoezel ik mijn aankopen met wat shounen/shoujo. Wat een geluk dat bij het merendeel van BL de buitenkant niet zo overduidelijk is! Engelstalige koop ik online via Archonia. Er is 10% korting, de verzendingskosten zijn niet onoverkomelijk en ik kan het gewoon via mijn bankkaart betalen In boekvorm ziet het er altijd goed uit in mijn boekenkast, maar ik heb al aankopen gedaan waar ik al flink spijt van heb, gewoon omdat de kwaliteit niet al te denderend was.

    All the french ones are bought in the Fnac, or in one of those manga stores. The Fnac is great since no one is paying attention to what you're buying, and in the manga stores I hide them in a pack of shounen/shoujo manga. Talk about luck that most of the BL isn't that obvious! I buy the Englih ones online via Archonia. There's this 10% discount, shipping costs are quite low and I can pay through my bankcard The manga always look good in my shelf, but there are some purchases that I'm regretting, just because the quality wasn't that great.
  2. Mimos
    Mimos
    Wow, al een hoop dutchies
    Ik download mijn yaoi gewoon xD kzie me al staan in de winkel... xD
    Hoe oud zijn jullie allemaal ongeveer? 17 hier ^_^
  3. schetenei
    schetenei
    Bijna 23 hier...

    Almost 23 here...
  4. Kreatio
    Kreatio
    Ik was laatst trouwens in Duitsland, en daar kan je vrij veel yaoi vinden! (niks gekocht, want ik was blut. En het is natuurlijk allemaal Duits, want Duitsers vertalen alles... maar da's niet zo'n megaprobleem) maar dat verraste me eigenlijk wel!
  5. Locis
    Locis
    Hoi allemaal, een Groninger hier. ^^
    Bedankt voor de uitnodiging Mimos
  6. Mimos
    Mimos
    No problem Locis
    K hoop dat er steeds meer nederlanders komen ^_^

    En ik denk dat er toch meer duitse vrouwen yaoi lezen ofzo, maar in nederland kent bijna niemand het...
  7. EmmyEii
    EmmyEii
    Woow de groep wordt steeds groter Hoe vet! Welkom allemaal

    Hm.. ja, er zijn wel mensen die het kennen, maar die doen er niets mee enzo. Of ze geven het &#233;&#233;n keer toe en daarna zijn ze 'vergeten' dat ze dat hebben gedaan en ontkennen ze alles >.<
  8. Mimos
    Mimos
    Whaha, tja kan ook xD

    En jah, we maken een grote politieke yaoi partij! en dan een yaoi leger... en dan World Domination! Hehe!
    Okay, liet me even gaan xD maar ja, wel lekker veel mensen Welkom ^_^

    Btw, die man van milner kaas heeft kort zwart haar, dus er is nog een andere
    EDIT: Kheb maar 1 foto van hem kunnen vinden, check album
  9. sas399
    sas399
    He Mimos...lekker plaatje!!! eh kaasje
    Ik ben trouwens 35

    [Oi Mimos...nice pic!!! eeeh cheese
    I'm 35 btw]
  10. Mimos
    Mimos
    Wow, ben ik dus de jongste?
Results 21 to 30 of 1531
Page 3 of 154 FirstFirst 123451353103 ... LastLast